Lépe jíst + více se hýbat = zdravě žít

Hroznová dieta

Hroznové víno seženete bez potíží v každou roční dobu. Jelikož je čerstvé, je doslova nabito látkami, které nastartují vaše hubnutí. Výborné je, že hrozny vám dodají okamžitě energii a zaženou chuť na sladkosti, které obsahují nevhodné tuky.

Kromě dietních výhod hroznové víno podporuje také imunitu a působí příznivě na vaši krásu – zpevňuje pokožku, pomáhá udržet silné a zdravé vlasy a nehty. A které víno si vybrat, zda červené nebo zelené? To je jen a jen na vás.

Červené hrozny obsahují barvivo, které podporuje krevní oběh, šťáva ze zelených (žlutých) hroznů zase prospívá žaludku, játrům a ledvinám. A co jadérka? Mysleli jste si, že na dietu bude vhodnější víno tzv. rozinkové, bez jadérek? Omyl. Jadérka dodávají tělu potřebnou vlákninu a podporují tak trávení. Máte dvě možnosti, buď zvolíte na pár dní jídelníček hroznové diety, nebo můžete kombinovat hroznové dny s dny, kdy se budete stravovat normálně, pouze si můžete zmenšit porce a ke každému jídlu si dopřát trochu hroznového vína.

Negativa:

Složení živin je naprosto nevyhovující. Tělo dostává příliš sacharidů z ovoce, naopak žádné tuky a bílkoviny. Můžeme se setkat i s úpornými pocity hladu. U citlivějších jedinců také hrozí poškození trávicího traktu (žaludku, žlučníku, slinivky).

Autor: Mgr. Lenka Mičová

Spočítejte si BMI

BMI Kalkulátor
 
Váha - ilustrační foto
Kalendář
Po Út St Čt So Ne
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

jednodenní akce
vícedenní akce