Lépe jíst + více se hýbat = zdravě žít

Novinky

  • Cvičení zdarma v Plzni
    Všeobecná zdravotní pojišťovna ČR a program Žij zdravě Vás zvou na lednový týden cvičení zdarma. V rámci Týdne otevřených dveří rekondičního centra VŠTJ Medicína si můžete od 23. do 27.1.2012 kromě cvičení také nechat zdarma změřit BMI i tlak a poradit se s odborníky, jak správně snižovat váhu.
  • Cvičení zdarma v Litoměřicích
    Všeobecná zdravotní pojišťovna ČR a program Žij zdravě Vás zvou na lednový týden cvičení zdarma. V rámci Týdne otevřených dveří rekondičního centra VŠTJ Medicína si můžete od 23. do 27.1.2012 kromě cvičení také nechat zdarma změřit BMI i tlak a poradit se s odborníky, jak správně snižovat váhu.
  • Cvičení zdarma v Budějovicích
    Všeobecná zdravotní pojišťovna ČR a program Žij zdravě Vás zvou na lednový týden cvičení a konzultací zdarma. V rekondiční centru VŠTJ Medicína si můžete od 23. do 27.1.2012 zacvičit, nechat změřit BMI i tlak a poradit se s odborníky, jak správně snižovat váhu.
  • Cvičení zdarma na Praze 2
    Všeobecná zdravotní pojišťovna ČR a program Žij zdravě Vás zvou na cvičení a konzultace zdarma. V rekondičním centru VŠTJ Medicína si můžete 28. ledna 2012 zacvičit, nechat si změřit BMI i tlak a poradit se s odborníky, jak správně snižovat váhu.
  • Jak moc je pro hubnutí důležitá motivace?
    Já se domnívám, že najít motivaci pro hubnutí je jeden z nejdůležitějších kroků v celém procesu hubnutí. Nejdříve si musíme uvědomit, zda vůbec chceme začít hubnout a také, proč tak chceme učinit právě teď. Jistě existuje mnoho důvodů, pro které by bylo dobré zhubnout. Běžně v literatuře jsou popisovány důvody zdravotní, estetické, společenské, citové, vnější tlak, atd. Ale je nějaký z těchto důvodů podstatný právě pro nás? Trápí nás tak, že jsme ochotni změnit svůj dosavadní životní styl, který nám nadmíru vyhovoval? Tuto otázku by si měl každý sám za sebe zodpovědně odpovědět, neboť najít tu „svou“ motivaci, která mu zaručí dojít úspěšně k cíli je velmi těžké a složité. Pokud totiž přijmeme jako motiv jeden z výše uvedených důvodů, které sice obecně platí, nás se také týkají, ale příliš neoslovují, naše cesta k cíli, tedy ke zhubnutí, nebude patrně vůbec úspěšná nebo nebude trvale efektivní.
  • Jak zvládnout hubnutí a vyhnout se jo-ju
    Při nepravidelném režimu stravování nejčastěji vynecháváme snídaně, odbýváme obědy a přesouváme největší porce jídla do večerních hodin. Příjem tuků zvyšujeme častou konzumací uzenin, lahůdek, smetanových sýrů a smažených jídel.
  • Silvestrovské pohoštění - lehké a fit
    Silvestrovské pohoštění nemusí být jen kila vlašského salátu, litry alkoholu a máslové cukroví. Překvapte letos své blízké i příbuzné jednoduchým a přitom chutným nízkokalorickým pohoštěním.
  • Jak si v zimě protáhnout tělo? V přírodě
    Zima je ideální počasí na sport. Nevěříte? Přečtěte si článek o radovánkách na sněhu, na které jste už dávno zapomněli.  Povyprávějte svým dětem, jak jste sáňkovali nebo si rovnou dejte souboj o nejrychlejšího jezdce. Ve chvílích volna se výborně pobavíte a ještě pro sebe uděláte něco dobrého.
  • Aktuální videa
    Podívejte se na videa nutriční terapeutky Jitky Horákové (nejen) o tom, jak si připravit zdravé vánoční menu!
  • Komiks vám poradí
    Ztratili jste průkaz pojištěnce? Chcete zaregistrovat své dítě ke Všeobecné zdravotní pojišťovně? Nebo „jen“ potřebujete zjistit, na co máte jako pojištěnec VZP ČR právo? Poradí vám Pepa Pojištěný a Květa Pojištěná prostřednictvím nových komiksů na stránkách 111 VZP.

Spočítejte si BMI

BMI Kalkulátor
 
Váha - ilustrační foto
Kalendář jednodenní akce
vícedenní akce