Lépe jíst + více se hýbat = zdravě žít

Novinky

  • Uvařte si z přírody!
    Letní měsíce a počátek podzimu jsou obdobím hojnosti zeleniny a ovoce. Využijte tuto příležitost co nejvíce. Čerstvé plody mají nejvyšší obsah vitamínů, minerálních látek a látek s antioxidačním účinkem. Navíc jsou pro nás tuzemské druhy ovoce a zeleniny nejpřijatelnější pro náš organismus.
  • Boříme mýty o hubnutí: Jezte max. do 17 hodiny
    Je pravdou, že na večer by měla být v našem jídelníčku jídla lehčí. Stará česká moudrost říká: „Snídej sám, na obědě se rozděl s přáteli a večeři dej nepříteli“. To vede k závěru, že nejlepší je nevečeřet, což však není pravda.
  • Nejdůležitější stavební kameny jídelníčku
    Základními stavebními kameny (nejen) redukční ho jídelníčku jsou bílkoviny, cukry a tuky. Pokud se snažíte dlouhodobě zhubnout, měli byste přesně vědět, v jakém poměru je vhodné je konzumovat a v jakých potravinách je najdete. Právě s tím vám v následujících řádcích poradíme.
  • Boříme mýty o hubnutí: Musím jíst 5 - 6x denně
    V mnoha doporučeních pro snižování hmotnosti se dočtete, že byste měli jíst 5 až 6x denně. Je to ale pravda? Obecně nelze tomuto pravidlu nic vytknout, nicméně je mnoho lidí, pro které je tento režim nevhodný.
  • Kdo je kdo: Strava a hubnutí
    V minulém článku jsme se zaměřili na odborníky v oblasti pohybu a sportu. Dnes se podíváme na to, kdo vám může poradit se snižováním váhy a upravením jídelníčku a komu se raději vyhnout.
  • Kdo je kdo: Pohyb a hubnutí
    Média jsou plná rad a tipů o zdravém životním stylu a hubnutí od lidí různých profesí. Není proto vždy snadné zorientovat se v tom, kdo je opravdový odborník a kdo pouze obchodník, který za peníze prodá cokoliv. Ujasněte si spolu s Žij zdravě, kdo vám může poradit se snižováním váhy, upravením jídelníčku a redukčním tréninkem. V dnešním článku se zblízka podíváme na instruktory pohybových aktivit.
  • Letní jídelníček: Obědy a večeře
    V minulých dvou článcích jsme se dozvěděli, jak by měla vypadat ideální snídaně a svačina, dnes se podívejme na složení obědů a večeří. Jako bonus přikládáme také rámcový jídelníček vypočítaný na denní příjem na 5 600 kJ.
  • Dnes nás čeká Flowin!
    Nejnovější pomůcka, resp. celý koncept cvičení, který bychom vám dnes chtěli přiblížit, je FLOWIN® - Friction training. Jedná se o jednoduchou desku, po které se posouvají tzv. pady (podložky) se speciální povrchovou úpravou. Během cvičení dochází k velkému zapojení hluboko uložených svalů podél páteře, možné jsou i lekce aerobního dynamického tréninku, tj. takového, který je vhodný pro snižování kilogramů.
  • Letní jídelníček: Nejlepší svačiny
    V minulém článku jsme se dozvěděli, jak by měla vypadat ideální letní redukční snídaně. Dnes se podívejme na složení svačin a svačinek, které bychom měli do našeho jídelníčku také zařadit.
  • Zvolte nejlepší školní oběd roku 2011
    Zúčastněte se hlasování veřejnosti v soutěži O nejlepší školní oběd a vyberte nejchutnější oběd letošního roku. Školní jídelnu, jejíž menu obdrží nejvyšší počet hlasů, navštíví dvojice známých televizních kuchařů – Filip Sajler a Ondřej Slanina. Kluci pomůžou s vydáváním vítězného oběda, čas určitě zbyde i na autogramiádu a společné focení.

Spočítejte si BMI

BMI Kalkulátor
 
Váha - ilustrační foto
Kalendář jednodenní akce
vícedenní akce