Lépe jíst + více se hýbat = zdravě žít

Novinky

  • Stačí správný odborný přístup a podpora
    Příběh paní Ivety a jejího boje s nezdravou váhou syna Filípka je důkazem, že je možné uspět i v případě, že proti vám stojí autorita v podobě praktické lékařky, která odmítá pomoct. Paní Iveta se nezalekla, vytrvala a ty správné rady nalezla u jiných odborníků. Těm je do dnešního dne vděčná, že synovi nastolili pravidelný režim a pomohli zhubnout. Filípek už dávno není dítko obézní, podařilo se mu zredukovat váhu o 8 kg, ale i přes tento úspěch mají s maminkou ještě kus práce před sebou.
  • Recepty do krabiček: Kuskus s tofu
    Odborníci projektu Žij zdravě pro vás připravili sérii receptů do krabiček. Krabičková strava je ideální jídlo v práci, máte totiž přesnou kontrolu, co jíte a jestli jíte pouze zdravé a kvalitní suroviny. Přejeme dobrou chuť!
  • Zdravá cvičební školka
    Zapojte vaše děti do pravidelného cvičení.  Během cvičení si dítě obohacuje slovní zásobu a podporuje pohybové ústrojí. Cvičení probíhá pod odborným vedením Mgr. Renaty Větrovské, která svoje lekce vede zábavnou formou. Přijťe se podívat do Centra zdravého pohybu v Poděbradech.
  • Cvičení seniorů
    S přibývajícími léty dochází v každém těle k psychickému i tělesnému opotřebení. Proces stárnutí a jeho vývoj se dají ovlivnit několika postupy, a to hlavně správným stravováním, přiměřenou psychickou a fyzickou aktivitou.
  • Rozhodující faktory při výběru fitness centra
    Podle čeho se máme orientovat při výběru fitness centra? Podle úrovně služeb, profesionality nebo luxusu vnitřního vybavení? Je lepší vybrat si menší „rodinné“ fitness, nebo raději větší řetězec? Na to všechno se Vám následující článek pokusí odpovědět. S tím vším vám poradí odborník na sportování Mgr. Jan Větrovský.Nových trendů v oblasti fitness a wellness každým rokem přibývá a pro běžného návštěvníka začíná být obtížné zorientovat se a vybrat si tu správnou pohybovou aktivitu. Každý člověk je jiný, má jiné nároky, jinou pohybovou historii a co je nejdůležitější, jiný aktuální zdravotní stav. Pohybová aktivita by měla splňovat dva základní parametry. Zaprvé by Vás měla bavit, což určitě poznáte sami. Za druhé by měla být nezávadná pro Vaše zdraví, což ne každý dokáže sám posoudit. Je tedy potřeba se na druhý parametr trošku více zaměřit. Věřte, že není všechno zlato, co se třpytí a ne vždy luxus znamená záruku správné péče o vaše tělo. Uvědomte si, že Vaše tělo je to jediné, s čím opravdu musíte žít a podle toho je potřeba se o něj starat. Zamyslete se nad tím, zda Vám s péčí o tělo pomáhají lidé dostatečně vzdělaní a zkušení. Zjistěte si co nejvíce informací o trenérech, instruktorech i celém fitness centru kam chodíte. Ptejte se a chtějte odpověď na každou otázku.
  • Škola volá! Zdravé svačiny
    Prázdniny pomalu končí. Děti si opět budou muset zvyknout, že sladké nicnedělání je pryč a do příštího léta budou muset trávit každý den několik úmorných hodin nad učebnicemi. Proč jim tedy ten návrat do reality nezpříjemnit chutnými a zdravými domácími svačinami?
  • Nejlepší školní oběd uvařili kuchaři z Prahy
    Již počtvrté se české a moravské školní jídelny mohly zúčastnit soutěže O nejlepší školní oběd pořádané Všeobecnou zdravotní pojišťovnou. Soutěž se uskutečnila v rámci preventivního projektu VZP Žij zdravě pod záštitou Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Magistrátu hlavního města Prahy a ve spolupráci se Společností pro výživu.Do letošního ročníku soutěže O nejlepší školní oběd se přihlásilo 88 soutěžících z celé České republiky. Nejlepších deset školních jídelen se utkalo na finálovém kole, které se uskutečnilo 27. srpna 2013 v prostorách školní jídelny Základní školy Chelčického v Praze. „Úkolem soutěžících byla příprava kompletního poledního menu o třech chodech s důrazem na zdravé stravování, kvalitu a energetickou vyváženost. Nezbytnou surovinou hlavního chodu byla drůbež,“ upřesňuje odbornice na školní stravování Alena Strosserová. Důležitou roli hrála také limitní cena jedné porce ve výši 34 Kč. Zvolené menu muselo odpovídat skutečné nabídce školní jídelny a patřit mezi oblíbené pokrmy studentů.
  • Recepty do krabiček: Zeleninový salát s lososem
    Odborníci projektu Žij zdravě pro vás připravili sérii receptů do krabiček. Krabičková strava je ideální jídlo v práci, máte totiž přesnou kontrolu, co jíte a jestli jíte pouze zdravé a kvalitní suroviny. Přejeme dobrou chuť!
  • Recepty do krabiček: Krabí tyčinky s těstovinami
    Odborníci projektu Žij zdravě pro vás připravili sérii receptů do krabiček. Krabičková strava je ideální jídlo v práci, máte totiž přesnou kontrolu, co jíte a jestli jíte pouze zdravé a kvalitní suroviny. Přejeme dobrou chuť!
  • Hubnutí, aneb proč to mají muži jednodušší?
    Psycholožka Dr. Slabá nám ze své praxe prozradila, jaký je rozdíl mezi hubnutím žen a mužů. Zamyslela se i nad tím, proč jsou muži úspěšnější, než ženy.

Spočítejte si BMI

BMI Kalkulátor
 
Váha - ilustrační foto
Kalendář jednodenní akce
vícedenní akce