Lépe jíst + více se hýbat = zdravě žít

Novinky

  • Vliv aerobní aktivity na redukci váhy
    Aerobní aktivitu považujeme za nejúčinnější prostředek pro redukci váhy. Nejen, že aerobní aktivitou prospíváme svému zdraví, redukujeme váhu, ale zároveň také nabíráme fyzičku. Mnoho z nás již jistě slyšeli o pojmu aerobní trénink, aktivita nebo činnost. Otázkou zůstává, co tato aktivita vlastně obnáší? Aerobní aktivitu začínáme provozovat v momentě, kdy se cítíme dobře, naše tělo pracuje efektivně a je téměř neúnavné. Pravidelným aerobním pohybem navíc zvýšíme efektivitu srdeční činnosti, snížíme hladinu cholesterolu, krevní tlak, zpevníme kosti, zlepšíme fungování dýchacího systému a chráníme se proti cukrovce. Pokud tento pohyb provozujeme v rozumné míře, podporujeme tím i imunitu. Pravidelným dodržováním aerobního tréninku docílíme toho, že naše tělo začne využívat tuky jako zdroj energie a hubnutí bude mnohem účinnější. Mimo jiné naše tělo uvolňuje endorfiny, které značně zlepšují náladu.
  • Jak jíst zdravě a levně?
    Vyvážená strava je základním klíčem k lidskému zdraví. Investice do zdraví jsou nenahraditelné, připomíná odborník na výživu z projektu Žij zdravě RNDr. Pavel Suchánek.
  • KROK první: Reálný cíl
    Reálný cíl je takový, který dokážete dlouhodobě naplňovat. Měl by se odvíjet od vašeho věku, vývoje hmotnosti i případných onemocnění. Obecně se za reálný cíl považuje váhový úbytek o 5 % hmotnosti za tři měsíce. Pokud si cíl nastavíte nereálně, je váš pokus o zhubnutí předem odsouzen k neúspěchu.
  • Recepty do krabiček: Špagety
    Odborníci projektu Žij zdravě pro vás připravili sérii receptů do krabiček. Krabičková strava je ideální jídlo v práci, máte totiž přesnou kontrolu, co jíte a jestli jíte pouze zdravé a kvalitní suroviny. Přejeme dobrou chuť!
  • Recepty do krabiček: Špíz s bramborem
    Odborníci projektu Žij zdravě pro vás připravili sérii receptů do krabiček. Krabičková strava je ideální jídlo v práci, máte totiž přesnou kontrolu, co jíte a jestli jíte pouze zdravé a kvalitní suroviny. Přejeme dobrou chuť!
  • Jak cvičit s pomůckami!
    Na naše stránky přibyla další nová videa, která vám přinesou užitečné rady a cviky, jak cvičit s pomůckou, nebo třeba s dětmi. Podívejte se na videa, která nabízejí širokou škálu posilování a protahování svalů. A co vás čeká?
  • Letní sportování
    Pokud si chcete udržet pevné zdraví a vitalitu po celý rok, je nutné věnovat se sportu i během horkých letních dní. Nabídka aktivit pro letní sportovní vyžití je široká, a proto záleží čistě jen na vašem aktuálním zdravotním stavu a časových možnostech. Určité zásady však dodrženy být musí.
  • Myslíte, že po šedesátce nemůžete zhubnout?
    Žij zdravě vám přináší příběh pana Přiba, který v 68 letech snížil svoji nadváhu o více než 30 kg. Systematicky se zaměřil na rozvoj pohybové aktivity a začal si zapisovat příjmy energie. Jak jinak by taky měl ekonom pracovat? Výsledky na sebe nedaly čekat a pan Přib se cítí lépe. To vše díky přirozenému a postupnému snižování váhy ze 125 na přibližně 90 kg.
  • Finále soutěže školních obědů
    Soutěž O nejlepší školní oběd pořádaná Všeobecnou zdravotní pojišťovnou ČR a Společností pro výživu vstupuje do závěrečné části. Do finálové desítky se probojovalo šest týmů z Čech a čtyři školní jídelny z Moravy, o vítězi se rozhodne 27. srpna 2013 v Praze. Soutěž se koná v rámci preventivního projektu VZP Žij zdravě a záštitu nad ní převzal Magistrát hlavního města Prahy. Jejím cílem je upozornit na zvyšující se celospolečenský problém, který představuje dětská nadváha a obezita.
  • Vepřový závitek
    Odborníci projektu Žij zdravě pro vás připravili sérii receptů do krabiček. Krabičková strava je ideální jídlo v práci, máte totiž přesnou kontrolu, co jíte a jestli jíte pouze zdravé a kvalitní suroviny. Přejeme dobrou chuť!Rozměr krabičky: (délka x šířka x hloubka): 20 x 10 x 5 cm

Spočítejte si BMI

BMI Kalkulátor
 
Váha - ilustrační foto
Kalendář
Po Út St Čt So Ne
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

jednodenní akce
vícedenní akce