Lépe jíst + více se hýbat = zdravě žít

Novinky

  • Recepty do krabiček: Sójový guláš
    Odborníci projektu Žij zdravě pro vás připravili sérii receptů do krabiček. Krabičková strava je ideální jídlo v práci, máte totiž přesnou kontrolu, co jíte a jestli jíte pouze zdravé a kvalitní suroviny. Přejeme dobrou chuť!
  • Také máte sedavé zaměstnání?
    Bohužel již od dětství své tělo vystavujeme nepřirozeně dlouhé době sezení, která se v průběhu života neustále prodlužuje. Tento fakt má negativní dopad na náš organismus. Jak si s tímto náporem poradit? Čtěte dál!
  • Recepty do krabiček: Krůtí maso s žampiony
    Odborníci projektu Žij zdravě pro vás připravili sérii receptů do krabiček. Krabičková strava je ideální jídlo v práci, máte totiž přesnou kontrolu, co jíte a jestli jíte pouze zdravé a kvalitní suroviny. Přejeme dobrou chuť!
  • Zacvičte si pilates
    Pro nezasvěcené by se mohlo zdát, že pilates je jen obyčejné válení po zemi a pomalé pohyby paží či nohou. Jde ovšem o propracovanou a léty již odzkoušenou cvičební metodu, která je postavena na základech fyzioterapie a rehabilitace.
  • Recepty do krabiček: Bílý chřest s bramborem
    Odborníci projektu Žij zdravě pro vás připravili sérii receptů do krabiček. Krabičková strava je ideální jídlo v práci, máte totiž přesnou kontrolu, co jíte a jestli jíte pouze zdravé a kvalitní suroviny. Přejeme dobrou chuť!
  • Recepty do krabiček: Salát s krůtím masem
    Odborníci projektu Žij zdravě pro vás připravili sérii receptů do krabiček. Krabičková strava je ideální jídlo v práci, máte totiž přesnou kontrolu, co jíte a jestli jíte pouze zdravé a kvalitní suroviny. Přejeme dobrou chuť!
  • Zdravotní problémy jako výmluva obezity?
    Poražte je jako slečna Leona Brečková. Pevná vůle, osobní přesvědčení a zarputilé odhodlání, takto je možné ve zkratce shrnout příběh boje s nadváhou slečny Leony Brečkové. Díky sebeuvědomění a nastavenému pravidelnému režimu se jí podařilo zredukovat váhu z původních 101 kg na současných 73 kg, a to i přes značné zdravotní problémy, které její snahu komplikovaly. Shodit 28 kg během jednoho roku, to je úctyhodný výkon! Slečna Brečková však chce jít ještě dál: „Má cílová váha je 68 kg. Hlavně nepolevit a udržet se.“
  • Nakupujeme zdravě II – tuky a bílkoviny
    Přestože to na první pohled nevypadá, zdroje bílkovin a tuků spolu velmi úzce souvisí – ačkoliv si to neuvědomujete, tak většina zdrojů bílkovin obsahuje také určité procento tuku.
  • Recepty do krabiček: Lilek plněný kuskusem
    Odborníci projektu Žij zdravě pro vás připravili sérii receptů do krabiček. Krabičková strava je ideální jídlo v práci, máte totiž přesnou kontrolu, co jíte a jestli jíte pouze zdravé a kvalitní suroviny. Přejeme dobrou chuť!
  • Jak hubnout při práci na směny?
    Hubnutí ve směnném provozu v práci je obtížnější, než při klasické pracovní době. Organismus zatěžují přehozené biorytmy a nedostatek spánku. Hubnutí navíc komplikuje nepravidelné stravování během dvanáctihodinových směn. Jak si poradit s redukcí kilogramů, když pracujete na směny, vám poradí odborná garantka projektu Žij zdravě Karolína Hlavatá.

Spočítejte si BMI

BMI Kalkulátor
 
Váha - ilustrační foto
Kalendář jednodenní akce
vícedenní akce