Lépe jíst + více se hýbat = zdravě žít
  • Čína s divokou rýží
    Odborníci projektu Žij zdravě pro vás připravili sérii receptů do krabiček. Krabičková strava je ideální jídlo v práci, máte totiž přesnou kontrolu, co jíte a jestli jíte pouze zdravé a kvalitní suroviny. Přejeme dobrou chuť!
  • Losos se šťouchaným bramborem
    Odborníci projektu Žij zdravě pro vás připravili sérii receptů do krabiček. Krabičková strava je ideální jídlo v práci, máte totiž přesnou kontrolu, co jíte a jestli jíte pouze zdravé a kvalitní suroviny. Přejeme dobrou chuť!
  • Kuřecí plátky s bramborem a zeleninou
    Odborníci projektu Žij zdravě pro vás připravili sérii receptů do krabiček. Krabičková strava je ideální jídlo v práci, máte totiž přesnou kontrolu, co jíte a jestli jíte pouze zdravé a kvalitní suroviny. Přejeme dobrou chuť!
  • Jak přežít Vánoce
    Vyvarujete se tak stresových situací v přeplněných obchodních centrech a budete mít více času na výběr správného dárku. Udělejte si volný některý víkendový den a vydejte se na příjemnou procházku po obchodech ve vašem okolí – na rozdíl od nákupů v obchodních centrech se pořádně projdete na čerstvém vzduchu a uděláte něco pro své zdraví. Namísto stresového nakupování na poslední chvíli si procházkou zpříjemníte den a zvýšíte svou pohybovou aktivitu. Tak proč nespojit příjemné s užitečným :-).
  • Zdravé vánoční mlsání s VIP
    Z minisoutěže týmů složených z celebrity a zástupců mateřských center vyšel vítězně Pavel Šporcl s dcerami Violetou a Sofií a rodinným Klubem K2. Jejich kuličky z oříšků zaujaly odbornou porotu nejvíce. „Ořechy jsou oblíbenou přísadou vánočního cukroví, protože výborně chutnají, křupou a zároveň jsou tělu prospěšné díky vyššímu obsahu nasycených mastných kyselin,“ okomentovala vítězství Karolína Hlavatá.
  • Ryby na vánočním stole
    V mnohých domácnostech se o vánočních svátcích tradičně objevuje na štědrovečerním stole ryba, stejně tak ale i vepřový či kuřecí řízek smažený, a v trojobalu. Ryby by však v našem jídelníčku neměly chybět a to ani v období Vánoc, kdy naše stravování není příliš vhodné. Ryby jsou bohaté hlavně na plnohodnotné bílkoviny, omega-3 nenasycené mastné kyseliny, zdroje vitamínů, mezi které patří vit. A, vit. E, vit.D, vit. K a vitamíny skupiny B. Obsahují též řadu minerálních látek a stopových prvků (jod, draslík, zinek, sodík, fosfor, hořčík, železo a vápník). Vyzkoušejte například některou z těchto alternativ a nebojte se experimentovat!
  • Hlívový guláš
    Chutný guláš nemusíte připravovat jen z masa. Přesvědčte se, že i vegetariánská varianta z hlívy ústřičné vám bude chutnat. Odborníci z webu Žij zdravě vám ve svých tipech poradí, jak toto jídlo zařadit do zdravého jídelníčku. Dobrou chuť!
  • Cibulačka
    Nic nezahřeje v sychravém podzimu lépe, než poctivá polévka. Naučte se, jak si připravit jednoduchou cibulačku! Odborníci webu Žij zdravě pro vás mají nový recept plný zajímavostí o zdravém stravování. Dobrou chuť!
  • Plněný lilek
    Dochází vám nápady, co uvařit na večeři? Inspirujte se zdravým receptem odborníků Žij zdravě a připravte si skvělý plněný lilek. Dobrou chuť!
  • Dieta při celiakii a redukce hmotnosti
    V poslední době se čas od času setkáváme s názorem, že po vyřazení lepku ze stravy lidé hubnou. Bezlepková dieta by tedy měla vést k redukci hmotnosti, ale je tomu skutečně tak?

Spočítejte si BMI

BMI Kalkulátor
 
Váha - ilustrační foto
Kalendář
Po Út St Čt So Ne
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

jednodenní akce
vícedenní akce