Lépe jíst + více se hýbat = zdravě žít

Pět kroků ke zdravějšímu životnímu stylu

KROK druhý: Motivace

Napište si svou motivaci ke změně životního stylu a hubnutí na ledničku i do peněženky, abyste ji měla stále na očích. Udržení motivace napomůže také rozdělení hubnoucího cíle na cíle menší, dosažitelnější. Neříkejte si, že chcete shodit 30 kilogramů za rok. Stanovte si, že každý následující měsíc budete mít váhu nižší, nebo alespoň stejnou.

Komentář MUDr. Martina Matoulka, Ph.D.:

Hledejte důvody proč režim zahájit, hledejte důvody pro sebe. Není důležité, zda vás chválí jiní (to většinou velmi brzy pomine), ale abyste se vy cítili lépe, že jste sami dosáhli úspěchu. Úspěchem z počátku klidně může být i jen to, že vám jsou volnější šaty. Snažte se současně pracovat i na kondici, zjistíte, že pro život je důležitější, v jaké kondici se cítíte, než zda máte o nějaký kilogram navíc. S rostoucím věkem je pak i pro zdraví důležitější kondice než samotná hmotnost.

Mohlo by vás zajímat:

Ptejte se odborníků na vše, co vás zajímá ohledně snižování váhy. Své otázky zasílejte na naši e-mailovou adresu info@zijzdrave.cz.

Registrujte se do Klubu Žij zdravě a získejte spoustu výhod!

 




Spočítejte si BMI

BMI Kalkulátor
 
Váha - ilustrační foto
Kalendář jednodenní akce
vícedenní akce