Lépe jíst + více se hýbat = zdravě žít

Pět kroků ke zdravějšímu životnímu stylu

KROK první: Reálný cíl

Reálný cíl je takový, který dokážete dlouhodobě naplňovat. Měl by se odvíjet od vašeho věku, vývoje hmotnosti i případných onemocnění. Obecně se za reálný cíl považuje váhový úbytek o 5 % hmotnosti za tři měsíce. Pokud si cíl nastavíte nereálně, je váš pokus o zhubnutí předem odsouzen k neúspěchu.

Komentář MUDr. Martina Matoulka, Ph.D.:

Není důležité, kolik zhubnete, ale jak dlouho vám vydrží redukční režim. Čím déle budete klesat (byť pomaleji, tím je pravděpodobnější, že si některé návyky osvojíte a zvyknete si na ně. Mějte radost vždy, když je hmotnost nižší!

Mohlo by vás zajímat:

Ptejte se odborníků na vše, co vás zajímá ohledně snižování váhy. Své otázky zasílejte na naši e-mailovou adresu info@zijzdrave.cz.

Registrujte se do Klubu Žij zdravě a získejte spoustu výhod!


shicoolka (18.09.2011):

Je to 100% pravda ! Cíl je nutné si naplánovat. Ani salám se nejí najednou- vždycky si ho musíme nakrájet na menší plátky. A to samé platí i o cílich. Takže cíl roční- čtvrťletný, měsiční, týdenní a denní. Člověk má pak pocit, že to jde samo ;)



Spočítejte si BMI

BMI Kalkulátor
 
Váha - ilustrační foto
Kalendář
Po Út St Čt So Ne
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

jednodenní akce
vícedenní akce