Lépe jíst + více se hýbat = zdravě žít

Pět kroků ke zdravějšímu životnímu stylu

KROK třetí: Pravidelné zápisky

Zapisujte si svůj denní energetický příjem a výdej, abyste zjistila, kde a kdy děláte nejčastěji dietní chyby. Někteří hubnoucí zapomínají snídat, jiní se přejídají ve večerních hodinách. Váš nový jídelníček by měl chyby napravit a obsahovat o 10–20 % méně energie než ten stávající. Registrovaní uživatelé našeho portálu si mohou zdarma zapisovat svůj energetický příjem a výdej, a to v registrované části webu.

Komentář MUDr. Martina Matoulka, Ph.D.:

Prvním krokem pro řešení jakéhokoliv problému je dokonalá analýza. To znamená, že pokud si sami nepřiznáte svůj jídelníček (zápisem), jen velmi těžko se vám s odstupem bude plánovat nový a zdravější. Podrobnějším zápisem sice často zjistíte, že jídelníček je naprosto nesprávný, ale aspoň při návrhu změn si nenastavíte příliš přísný jídelníček (nemusíte totiž hned zpočátku měnit vše!).

Mohlo by vás zajímat:

Ptejte se odborníků na vše, co vás zajímá ohledně snižování váhy. Své otázky zasílejte na naši e-mailovou adresu info@zijzdrave.cz.

Registrujte se do Klubu Žij zdravě a získejte spoustu výhod!


shicoolka (18.09.2011):

Zapisovaní mě fakt nebaví, i pokud vím, že je to nutné a nezbytné. A pomáha to. Jednou jsem si udělalal seznam všeho, co jsem snědla cez den a byla jsem nemile překvapěná, kolik toho do sebe umím nahádzet. A samozřejmě, ž čeho že pak to mám obezitu :DDD A musím jse přiznat, počítaní energetických hodnot mě nějak moc nebere.. Raději jíst to, co roste, co neroste, nejíst



Spočítejte si BMI

BMI Kalkulátor
 
Váha - ilustrační foto
Kalendář jednodenní akce
vícedenní akce