Lépe jíst + více se hýbat = zdravě žít
  • Zdravá cvičební školka
    Zapojte vaše děti do pravidelného cvičení.  Během cvičení si dítě obohacuje slovní zásobu a podporuje pohybové ústrojí. Cvičení probíhá pod odborným vedením Mgr. Renaty Větrovské, která svoje lekce vede zábavnou formou. Přijťe se podívat do Centra zdravého pohybu v Poděbradech.
  • Cvičení seniorů
    S přibývajícími léty dochází v každém těle k psychickému i tělesnému opotřebení. Proces stárnutí a jeho vývoj se dají ovlivnit několika postupy, a to hlavně správným stravováním, přiměřenou psychickou a fyzickou aktivitou.
  • Rozhodující faktory při výběru fitness centra
    Podle čeho se máme orientovat při výběru fitness centra? Podle úrovně služeb, profesionality nebo luxusu vnitřního vybavení? Je lepší vybrat si menší „rodinné“ fitness, nebo raději větší řetězec? Na to všechno se Vám následující článek pokusí odpovědět. S tím vším vám poradí odborník na sportování Mgr. Jan Větrovský.Nových trendů v oblasti fitness a wellness každým rokem přibývá a pro běžného návštěvníka začíná být obtížné zorientovat se a vybrat si tu správnou pohybovou aktivitu. Každý člověk je jiný, má jiné nároky, jinou pohybovou historii a co je nejdůležitější, jiný aktuální zdravotní stav. Pohybová aktivita by měla splňovat dva základní parametry. Zaprvé by Vás měla bavit, což určitě poznáte sami. Za druhé by měla být nezávadná pro Vaše zdraví, což ne každý dokáže sám posoudit. Je tedy potřeba se na druhý parametr trošku více zaměřit. Věřte, že není všechno zlato, co se třpytí a ne vždy luxus znamená záruku správné péče o vaše tělo. Uvědomte si, že Vaše tělo je to jediné, s čím opravdu musíte žít a podle toho je potřeba se o něj starat. Zamyslete se nad tím, zda Vám s péčí o tělo pomáhají lidé dostatečně vzdělaní a zkušení. Zjistěte si co nejvíce informací o trenérech, instruktorech i celém fitness centru kam chodíte. Ptejte se a chtějte odpověď na každou otázku.
  • Také máte sedavé zaměstnání?
    Bohužel již od dětství své tělo vystavujeme nepřirozeně dlouhé době sezení, která se v průběhu života neustále prodlužuje. Tento fakt má negativní dopad na náš organismus. Jak si s tímto náporem poradit? Čtěte dál!
  • Zacvičte si pilates
    Pro nezasvěcené by se mohlo zdát, že pilates je jen obyčejné válení po zemi a pomalé pohyby paží či nohou. Jde ovšem o propracovanou a léty již odzkoušenou cvičební metodu, která je postavena na základech fyzioterapie a rehabilitace.
  • Vliv aerobní aktivity na redukci váhy
    Aerobní aktivitu považujeme za nejúčinnější prostředek pro redukci váhy. Nejen, že aerobní aktivitou prospíváme svému zdraví, redukujeme váhu, ale zároveň také nabíráme fyzičku. Mnoho z nás již jistě slyšeli o pojmu aerobní trénink, aktivita nebo činnost. Otázkou zůstává, co tato aktivita vlastně obnáší? Aerobní aktivitu začínáme provozovat v momentě, kdy se cítíme dobře, naše tělo pracuje efektivně a je téměř neúnavné. Pravidelným aerobním pohybem navíc zvýšíme efektivitu srdeční činnosti, snížíme hladinu cholesterolu, krevní tlak, zpevníme kosti, zlepšíme fungování dýchacího systému a chráníme se proti cukrovce. Pokud tento pohyb provozujeme v rozumné míře, podporujeme tím i imunitu. Pravidelným dodržováním aerobního tréninku docílíme toho, že naše tělo začne využívat tuky jako zdroj energie a hubnutí bude mnohem účinnější. Mimo jiné naše tělo uvolňuje endorfiny, které značně zlepšují náladu.
  • Jak cvičit s pomůckami!
    Na naše stránky přibyla další nová videa, která vám přinesou užitečné rady a cviky, jak cvičit s pomůckou, nebo třeba s dětmi. Podívejte se na videa, která nabízejí širokou škálu posilování a protahování svalů. A co vás čeká?
  • Letní sportování
    Pokud si chcete udržet pevné zdraví a vitalitu po celý rok, je nutné věnovat se sportu i během horkých letních dní. Nabídka aktivit pro letní sportovní vyžití je široká, a proto záleží čistě jen na vašem aktuálním zdravotním stavu a časových možnostech. Určité zásady však dodrženy být musí.
  • Sobotní cvičení s dětmi
    Zapojte se do pravidelného cvičení s dětmi, které patří do dlouhodobého programu léčby a prevence dětské obezity a cukrovky. Do programu patří nejen hry pro děti, ale i odborné konzultace.
  • Připravili jsme vám hudbu na cvičení!

Spočítejte si BMI

BMI Kalkulátor
 
Váha - ilustrační foto
Kalendář jednodenní akce
vícedenní akce