Lépe jíst + více se hýbat = zdravě žít
  • Zacvičte si na židli!
    Bc. Jitka Horáková, DiS. – instruktor pohybových aktivit  VŠTJ MEDICINA Praha, o.s. Vám přináší další cviky pro protažení a udržení svalové síly.Tentokrát jednoduché cviky na židli.
  • Malý průvodce: jak cvičit doma či v přírodě
    Pokud nechcete či nemůže využít služeb fitness profesionála, můžete se pustit do cvičení sami, ať už doma nebo venku v přírodě. Mějte však na paměti, že pro dosažení svých cílů je třeba dodržovat zásady FITT (frekvence cvičení, vhodná intenzita zátěže, délka cvičení a typ pohybu). Zahájení pohybové aktivity je vhodné konzultovat se svým lékařem, převážně máte-li jisté zdravotní omezení.
  • Začínáme s pohybem II.
    Jak jste na tom s pohybem? A co je důležité pro to, abyste sportovali správně? Přečtěte si pokračování našeho článku Začínáme s pohybem!
  • Začínáme s pohybem I.
    Pohybová aktivita spolu se správnou výživou jsou nejlepší preventivní prostředky většiny civilizačních onemocnění. Nemusíte být zrovna vrcholový sportovec, stačí, pokud se budete pohybu věnovat pravidelně a správně. Z klinických studií je známo, že lépe je býti fat and fit (obézní a zdatný) než unfat and unfit (štíhlý a nezdatný).
  • Komiksové cvičení: Posilování s ručníkem
    Naučte se, jak cvičit v pohodlí domova téměř zadarmo. Odborníci z Žij zdravě připravili sérii komiksů. V dnešním se naučíte, jak cvičit s pomocí obyčejného ručníku. Cvičení s ním je zaměřeno především na posilování hlubokého stabilizačního systému, který zajišťuje správné držení těla.
  • Komiksové cvičení: Posilování pro muže
    Naučte se, jak cvičit v pohodlí domova téměř zadarmo. Odborníci z Žij zdravě připravili sérii komiksů. V dnešním se naučíte základní cviky pro muže.
  • Komiksové cvičení: Posilování ve dvojici
    Naučte se, jak cvičit v pohodlí domova téměř zadarmo. Odborníci z Žij zdravě připravili sérii komiksů. V dnešním se naučíte, že cvičit můžete efektivně třeba s kamarádkou.
  • Komiksové cvičení: Overball
    Naučte se, jak cvičit v pohodlí domova téměř zadarmo. Odborníci z Žij zdravě připravili sérii komiksů. V dnešním se naučíte, jak cvičit s měkkým míčkem - overballem.
  • Cvičení ve dvojici
    Chcete-li vyzkoušet něco nového, zacvičte si ve dvojici! Cvičení vás bude více motivovat. Výhodou je, že ho můžete provádět prakticky kdekoliv a kdykoliv, aniž byste museli navštěvovat posilovnu.
  • Cvičení s ručníkem
    Jako cvičební pomůcku můžete využít i obyčejný ručník. Cvičení s ním je zaměřeno především na posilování hlubokého stabilizačního systému, který zajišťuje správné držení těla.

Spočítejte si BMI

BMI Kalkulátor
 
Váha - ilustrační foto
Kalendář jednodenní akce
vícedenní akce