Lépe jíst + více se hýbat = zdravě žít
  • Cvičení pro muže
    Posilování je populární proto, že jsou poměrně brzy vidět výsledky, kterých si může všimnout i okolí. Např. rozšíří se hrudník, zpevní ruce, případně dojde i ke zvětšení „bicepsů“. Je však důležité provádět jednotlivé cviky správně, abyste předešli například přetížení nebo natažení některých svalů.
  • Cvičení s overballem
    Naučte se s pomocí nových videí Žij zdravě, jak můžete cvičit doma skoro zadarmo! V seriálu odborníků na výživu a pohyb se dozvíte, že cvičit efektivně můžete za pomoci jednoduchých pomůcek. Několik minut pohybu denně vám pomůže zpevnit a vytvarovat problematické partie. V prvním díle představuje pohybová instruktorka Lucie Životská overball. Jde o malý měkký míček, který váš finanční rozpočet rozhodně nezatíží. Můžete si ho pořídit již za necelou stokorunu.
  • Video: Podzimní Jízda YesNeYes ve Zlíně
    Jak by měly hubnout děti? Zdravě. To znamená vyváženou stravou a pohybem. Právě zásady zdravého životního stylu v jídle a pohybu připomněl studentům zlínského gymnázia Lesní čtvrť tým YesNeYes v čele s Jirkou Mádlem a Terkou Tobiášovou.
  • Jak cvičit po porodu?
    Během těhotenství každá nastávající maminka přibere na váze. Optimální přírůstek je 8–14 kilogramů, často však ženy přiberou více. Po porodu mohou být se svou postavou nespokojené a budou chtít nadbytečné kilogramy shodit. Kromě zdravého jídelníčku by do svého programu měly postupně zařadit i pravidelný pohyb. Ten napomůže také lepšímu zotavení v šestinedělí. Jak správně a efektivně cvičit doma nebo venku s kočárkem poradí Mgr. Renata Větrovská, odborná poradkyně projektu Žij zdravě a rekondiční instruktorka.
  • Video: Druhá Jízda YesNeYes v Plzni
    Po Praze se tým YesNeYes vydal do Plzně, kde ve 25. základní škole Chválenické učil děti, jak se správně stravovat a hýbat. Moderátoři Jirka Mádl a Terka Tobiášová přivezli do Plzně mladé sportovce, kuchaře, kteří učili děti vařit zdravá jídla a také spoustu zábavy. Jak se to dětem líbilo? Podívejte se sami.
  • Chcete, aby se vaše dítě více hýbalo?
    Ukažte svým dětem, že sport neznamená jen atletický ovál, fotbal nebo vybíjenou v rámci hodin tělesné výchovy. V nových komiksech Nauč se projektu YesNeYes.cz se děti krok za krokem dozví, jak na atraktivní a moderní sportovní disciplíny jako je inline bruslení, hiphop tanec nebo jízda na BMX.
  • Fitness DJ hudba pro vaše hubnutí
    Rádi byste své cvičení zdokonalili? Nabízíme vám nově hudební sety – třicetiminutové bloky speciálně „namixované“ hudby pro aerobní cvičení (chůze, běh, jízda na kole či rotopedu, aerobik, in-line bruslení, aj.). Hudební sety využijete především při vytrvalostním tréninku. Ten by měl trvat minimálně 30 minut dle individuální intenzity zatížení (nezahrnuje rozehřátí a závěrečný strečink). Právě určení intenzity je nejdůležitějším a zároveň nejobtížnějším krokem ke správnému nastavení aerobního cvičení.
  • Léto se blíží aneb jak na to v tomto období I.
    Teploty stoupají i nad dvacet stupňů, začínáme odkládat bundy a svetry. Pro některé z nás je nejpříhodnější doba odložit i několik nadbytečných kilogramů, zvláště chystáme-li se na dovolenou. Většina z nás věří, že přes léto nějaký ten kilogram shodí snadněji než v zimě a většinou má pravdu. Pokusíme se vám poradit, jak na to.
  • Kam za sportem o víkendu
    Nemáte plány na víkend? Co takhle vyrazit za sportem a trošku se zapotit? Podívejte se do našeho Kalendáře akcí!
  • Lze využívat tepovou frekvenci k hubnutí?
    Setkávám se s tím na každém kroku v každém fitness, na internetu, v časopisech, ale i u našich pacientů. Jaká je optimální tepová frekvence ke spalování tuků?

Spočítejte si BMI

BMI Kalkulátor
 
Váha - ilustrační foto
Kalendář jednodenní akce
vícedenní akce