Lépe jíst + více se hýbat = zdravě žít
  • KROK pátý: Efektivní sportování
    Abyste hubla déle, je potřeba cvičit. Z počátku stačí 20 minut, postupně byste se však měla dostat na 40–60 minut. Cvičit je třeba 3x až 4x týdně při střední intenzitě pohybu. Ta se pozná tak, že při ní můžete konverzovat s ostatními. Vyzkoušet můžete například spinning, nordic walking nebo jen prostou chůzi!
  • Kdo je kdo: Pohyb a hubnutí
    Média jsou plná rad a tipů o zdravém životním stylu a hubnutí od lidí různých profesí. Není proto vždy snadné zorientovat se v tom, kdo je opravdový odborník a kdo pouze obchodník, který za peníze prodá cokoliv. Ujasněte si spolu s Žij zdravě, kdo vám může poradit se snižováním váhy, upravením jídelníčku a redukčním tréninkem. V dnešním článku se zblízka podíváme na instruktory pohybových aktivit.
  • Dnes nás čeká Flowin!
    Nejnovější pomůcka, resp. celý koncept cvičení, který bychom vám dnes chtěli přiblížit, je FLOWIN® - Friction training. Jedná se o jednoduchou desku, po které se posouvají tzv. pady (podložky) se speciální povrchovou úpravou. Během cvičení dochází k velkému zapojení hluboko uložených svalů podél páteře, možné jsou i lekce aerobního dynamického tréninku, tj. takového, který je vhodný pro snižování kilogramů.
  • Užijte si zumbu, ale opatrně!
    Zumbě propadla snad celá Česká republika, o čemž svědčí nejen stále rostoucí počet kurzů, ale i nadšených fanoušků. Pojďme se nyní podívat na to, pro koho je tento sport určen, co si u něj můžete užít, jestli je opravdu vhodný pro snižování kilogramů a na co si během tance dát pozor.
  • Bosu, bosu, bosu!
    Jedná se o relativně nové cvičení, které bylo původně vyvinuto pro účely rehabilitace. Název BOSU vychází ze zkratky slov „Both sides up“, což v češtině znamená „obě strany nahoru“. K cvičení se používá pomůcka připomínající „polomíč“ zvaná BOSU Balance Trainer. Z jedné strany je plochý a pevný, z druhé strany vypouklý.
  • Harmonická jóga
    Jóga se skládá z fyzických, dechových, relaxačních a meditačních technik. Cvičení klade důraz na vnímání plynulých přechodů mezi jednotlivými pozicemi zvané asány a správnou techniku dýchání. Při józe byste si měli celkově uvědomovat sebe sama. Cvičení vás naučí odbourávat stres, naučit se relaxovat a načerpat novou energii.
  • Sportujte s partnerem
    Chtěli byste, aby chvíle strávené po boku vašeho milovaného byly nejen příjemné, ale také co nejpřínosnější? Už vás nebaví chodit na rande jen do kina a restaurací nebo sedět celý den u televize? Chcete si užít s partnerem zábavu a získat nové společné zážitky? Neváhejte a začněte společně sportovat.
  • Jak na cvičení v roce 2011
    Do nového roku si většina lidí dává předsevzetí. Mnohé z nich se týkají životního stylu. Už nebudu mlsat večer u televize. Začnu pravidelně cvičit alespoň pětkrát týdně. Zařídím si domácí posilovnu. Není divu, že přehnaná a nepromyšlená rozhodnutí jen málokdo dodrží. Přečtěte si o tom, jak byste měli postupovat, aby se vaše plány staly realitou. Dozvíte se jak sportovat, kdy chodit cvičit a nebudou chybět ani nejnovější druhy cvičení, které vás určitě osloví. Tentokrát už to zvládnete!

Spočítejte si BMI

BMI Kalkulátor
 
Váha - ilustrační foto
Kalendář jednodenní akce
vícedenní akce