Lépe jíst + více se hýbat = zdravě žít

Cvičení s ručníkem

Jako cvičební pomůcku můžete využít i obyčejný ručník. Cvičení s ním je zaměřeno především na posilování hlubokého stabilizačního systému, který zajišťuje správné držení těla.

„Ochablé svaly například v horní části zad často způsobují „kulatá záda“ a problémy v okolí krční páteře, které se mohou projevovat bolestmi šíje i hlavy,“ vysvětluje pohybová instruktorka a odborná poradkyně webu ŽijZdravě.cz Zuzana Borkovcová. Cviky jsou cíleny právě na posílení mezilopatkových a zádových svalů. V dalších pozicích si můžte vyzkoušet posilování břišních svalů. Pokud jsou tyto svaly povoleny a neumíte je správně aktivovat, zvyšuje se napětí v oblasti bederní páteře a cítite bolest.
Sestava s ručníkem vám zabere maximálně 15 minut a tělo vás za to určitě pochválí. Cviky provádějte vždy bez hmitání a v koncových polohách vydržte několik sekund. Začátečníkům doporučujeme vydržet v pozici na 4 až 5 nádechů a výdechů a cvik zopakovat 5x. Postupně je dobré zvýšit opakování s delší výdrží v koncové pozici.



ZdK (21.02.2013):

Všechna čest...

ami (23.05.2013):

Dobrý den,

to nás těší.

Tým Žij Zdravě



Spočítejte si BMI

BMI Kalkulátor
 
Váha - ilustrační foto
Kalendář
Po Út St Čt So Ne
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

jednodenní akce
vícedenní akce