Lépe jíst + více se hýbat = zdravě žít

Cvičení ve dvojici

Chcete-li vyzkoušet něco nového, zacvičte si ve dvojici! Cvičení vás bude více motivovat. Výhodou je, že ho můžete provádět prakticky kdekoliv a kdykoliv, aniž byste museli navštěvovat posilovnu.

„Pracujete převážně s váhou vlastního těla a s odporovou silou cvičebního partnera. Tu si během cvičení můžete vzájemně přizpůsobovat a volit cviky dle vaší fyzické zdatnosti,“ říká pohybová instruktorka a spolupracovnice projektu Žij zdravě Jitka Horáková. Při cvičení nebudete potřebovat žádné speciální pomůcky. Budete-li v domácím prostředí, poslouží vám pro rozšíření škály cviků např. obyčejný ručník, polštář či láhev naplněná vodou. Kombinaci cviků můžete volit tak, abyste komplexně posílili všechny svalové partie. Nezapomeňte, že po cvičení je nutné provést krátký strečink, který lze zvládnout také ve dvojici. Zde je jednoduchý návod, jak si sestavit cvičební plán.





Spočítejte si BMI

BMI Kalkulátor
 
Váha - ilustrační foto
Kalendář
Po Út St Čt So Ne
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

jednodenní akce
vícedenní akce