Lépe jíst + více se hýbat = zdravě žít

Pomozte dětem v boji s váhou

Trápí vaše děti kila navíc? Běžte jim příkladem a naučte je zdravému životnímu stylu bez zbytečného hladovění. Vaše děti se pak nebudou celý život trápit s jo-jo efektem a rozdělovat svůj život na ten s dietou a bez ní. Užitečné rady, jak děti naučit zdravě jíst a hýbat se, najdete v nové příručce „Prevence je vždy lepší aneb nedejme obezitě šanci“.

Přirozeně za pohybem

Jen stěží budou rodiče náctiletého mladíka či slečnu přesvědčovat o výhodách sportovních aktivit. Nejvhodnější čas naučit dítě milovat pohyb je do dvou let věku. Ani nad pětiletým capartem však nemusíte lámat hůl. Druhé „učenlivé“ období nastává v předškolním období a v první třídě základní školy, kdy děti objevují kouzlo her.

Když změny nepomáhají

Rozhodli jste se jako rodina více sportovat a pečenou husu k večeři jste vyměnili za saláty, tofu a celozrnné pečivo, ale přesto se výsledky nedostavují. Nezoufejte. Zkuste si zapisovat vše, co vaše dítě během dne sní a vypije. Sledujte i jeho náladu a psychické rozpoložení. Možná je pro něj jídlo jen náplastí na špatnou náladu nebo nudu. Pokud kila nemizí, neváhejte se obrátit na dětského lékaře. Ten vám poradí, co ještě můžete pro své dítě udělat.

Stáhněte si brožuru.

 

Tipy na další články:

Registrujte se do Klubu Žij zdravě a získejte spoustu výhod!

pavla (31.07.2012):

Zelenina je ideální jako první příkrm, lze ji tedy začít v adekvátní formě podávat ihned po ukončení výhradního kojení

Jitka Hrušková (22.08.2012):

Má šetiletá vnučka je obézní.Problém je v tom,že nejí ovoce v jakékoliv podobě a formně.Zeleninu jen vařenou a také ne všechnu.Pohybu má také dost, je to takový neposeda.Potřebovala bych radu,nějaký fígl ,jak ji zbavit odporu k ovoci.



Spočítejte si BMI

BMI Kalkulátor
 
Váha - ilustrační foto
Kalendář jednodenní akce
vícedenní akce