Lépe jíst + více se hýbat = zdravě žít

Dnes nás čeká Flowin!

Nejnovější pomůcka, resp. celý koncept cvičení, který bychom vám dnes chtěli přiblížit, je FLOWIN® - Friction training. Jedná se o jednoduchou desku, po které se posouvají tzv. pady (podložky) se speciální povrchovou úpravou. Během cvičení dochází k velkému zapojení hluboko uložených svalů podél páteře, možné jsou i lekce aerobního dynamického tréninku, tj. takového, který je vhodný pro snižování kilogramů.

Největší výhodou tohoto konceptu je, že se jedná o cvičení bez doskoků a nárazů. Cvičení je proto velmi vhodné i pro osoby s nadváhou a osoby s omezením pohybového aparátu.

Jak vypadají lekce

Lekce (tréninky) na FLOWIN® desce jsou kombinací dynamických cvičení ke zlepšování kardiovaskulární odolnosti a pomalejších silových cviků podporující práci svalů potřebných ke správnému držení těla. Cvičením na těchto deskách podporujete rozvoj koordinace a stability. Výrazně zapojujete svaly hlubokého stabilizačního systému páteře, což je nejlepší prevence (a i léčba) bolestí zad a krční páteře.

Pro koho je flowin určen?

Flowin je určen všem, kteří se nemají rádi posilovací stroje a dávají přednost společným lekcím s instruktorem. Flowin může cvičit opravdu téměř každý (bez ohledu na věk, pohlaví, váhu či úroveň trénovanosti). Zpevníte svalový korzet, aktivujete svaly hlubokého stabilizačního systému páteře, zlepšíte si stabilitu a koordinaci a zvýšíte svou kardiovaskulární odolnost.

Desku používají sportovci ke specifické přípravě, lidé navštěvující skupinové lekce ve fitcentrech, ale i fyzioterapeuti při léčbě nejrůznějších problémů spojených s pohybovým aparátem (FN Motol).

Nebaví vás cvičení ve fitness centru – vyrazte s Flowinem ven

Flowin deska – nebo spíše její jedna varianta – s názvem FLOWIN®  Sport (existují i desky pro studiové hodiny, které jsou odolnější) se dá dobře srolovat do tašky přes rameno a můžete s ní vyrazit i ven. Jen pozor, pro cvičení je potřeba najít místo bez hrbolů a ve stínu – přímé sluníčko nedělá dobře ani vám, ani desce.

Autor: Mgr. Jan Větrovský, rekondiční instruktor

Přečtěte si také další články:

Registrujte se do Klubu Žij zdravě a získejte spoustu výhod!




Spočítejte si BMI

BMI Kalkulátor
 
Váha - ilustrační foto
Kalendář
Po Út St Čt So Ne
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

jednodenní akce
vícedenní akce