Lépe jíst + více se hýbat = zdravě žít

Orientální tanec

Popis

 

V současné době je orientální tanec, u nás nazýván také břišní tanec, velmi oblíbený. Je určen pro všechny věkové kategorie či úrovně pohybového nadání, vhodný je dokonce i pro těhotné ženy (určitá opatření u některých prvků přece jen jsou). Orientální tanec přináší pozitivní účinky jak na fyzickou kondici, tak na psychiku. Je ale potřeba dodržovat správné provádění prvků, cvičit je dobré pod vedením instruktorky.

Základem tance jsou krouživé a vlnivé pohyby doplňované rytmickým potřásáním boku a ramen. Při orientálním tanci pracuje celé tělo, důraz se klade na pánevní oblast a břicho.


Frekvence

 

Pokud chcete spalovat tuky a formovat postavu, vyberte si novou formu břišního tance – orient fitness.


Tip

  • Při orientálním tanci se používají různé doplňky. Začněte ale tanec bez nich, lépe se naučíte a zvládnete správné provedení jednotlivých pohybů. Doplňky ke cvičení zařaďte až později.

Autor: MUDr. Martin Matoulek, Ph.D.

Spočítejte si BMI

BMI Kalkulátor
 
Váha - ilustrační foto
Kalendář jednodenní akce
vícedenní akce